onsdag 2 april 2014

Bohosessa

Jag erkänner, eller jag kan ha sagt det förut... Men det bor definitivt en bohemprinsessa i mig. Jag försöker ibland inbilla mig själv att jag är en såndär otroligt trendig och strikt människa men när det blir för mycket kavajer och blusar och Filippa K då tränger hon sig fram, bohosessan och så kommer jag hem med ytterligare en klänning från Odd Molly, en sjal från Melmelli och ett armband från vintage by Fe eller något liknande. Och så sparar jag bilder i inspirationsmappen som ser ut så här!

4 kommentarer:

Katarina sa...

Åh, jag med. Men jag får aldrig, aldrig till det där till synes slarvigt uppsatta håret.

Åsa sa...

Katarina: samma här!

Miss Upsey Daisy sa...

Kan man inte blanda lite... Slarvigt uppsatt hår till Filippa K kavaj? :-)

Åsa sa...

Miss UD: absolut. Det är väl där någonstans det brukar sluta:)